Tuesday, October 23, 2012

October Horror-thon #2

Vampyr (Carl Theodor Dreyer, 1932)

Restanţă de la TIFF a.c., când am pierdut o bună bucată din film, deoarece după The Loneliest Planet am rămas şi la Q&A-ul cu r. Julia Loktev. Restul filmului lui Dreyer l-am văzut în nişte condiţii mizerabile, căci proiecţia era în aer liber, la Casa TIFF: eu, lângă intrare, ecranul, minuscul, oameni venind, plecând. O groaznică primă expunere la un clasic. Mda, pentru că până atunci n-am avut ocazia curiozitatea să văd Vampyr. Dar am rămas pentru muzică. Pentru muzica lui Steven Severin (of Siouxsie and the Banshees fame).

TIFF poster for Vampyr (Cluj, June 2012)

Acum că mi-a revenit interesul şi pentru vampire fiction, şi pentru clasici, am văzut şi eu Vampyr, în sfârşit! Nu în condiţii mult mai bune, ce-i drept. Pe youtube l-am vizionat. Cu sunetul dezactivat. Şi cu muzica lui Severin ca soundtrack.

No comments:

Post a Comment